FCEAssociu cù Levelcon per sviluppà l'alloghju è a basa per u so sensore WP01V, un pruduttu rinumatu per a so capacità di misurà quasi ogni intervallu di pressione. Stu prughjettu hà presentatu un inseme unicu di sfide, chì necessitanu suluzioni innovatori in a selezzione di materiale, stampatura à iniezione è demolding per risponde à i stretti standard di rendiment è di qualità.
Materiale d'alta resistenza, resistente à i UV per a pressione estrema
L'alloggiamento di u sensore WP01V esigeva una forza eccezziunale per suppurtà e cundizioni di pressione larga. FCE hà cunsigliatu un materiale di policarbonate (PC) d'alta resistenza chì risponde ancu à i requisiti di resistenza UV, assicurendu a durabilità in ambienti esterni. Per ottimisà u rendiment di l'alloghju, FCE hà prupostu un gruixu di muru di 3 mm, sustinutu da l'Analisi di Elementi Finiti (FEA). A simulazione hà cunfirmatu chì stu disignu puderia sustene pressioni estremi senza compromette l'integrità di u materiale.
Meccanismu innovativu di demolding filu internu
I filamenti interni di l'alloghji ponenu una sfida significativa durante u prucessu di stampatura à iniezione. Senza misure specializate, i filamenti risicheghjanu di stà in u moldu durante u demolding. Per affruntà questu, FCE hà sviluppatu un mecanismu di demolding customizatu specificamente per i filamenti interni. Dopu una spiegazione approfondita è una dimostrazione, a suluzione hè stata appruvata da u cliente, assicurendu una produzzione liscia è una furmazione precisa di filu.
Ottimizazione strutturale per prevene a contrazione
U disignu relativamente grossu di l'abitazione risicheghjava una contrazione di a superficia, chì puderia influenzà u so aspettu è u so rendiment. FCE hà affruntatu stu prublema incorporendu nervature in spazii critichi cù un grossu eccessivu. Stu approcciu hà ridistribuitu u materiale è hà riduciutu a cuntrazione senza sacrificà a forza.
Inoltre, per ottene una efficienza di raffreddamentu superiore, FCE hà sceltu u rame per u core di u muffa per via di a so eccellente conduttività termica. U sistema di rinfrescante presentava un layout di canali d'acqua apposta, assicurendu un raffreddamentu uniforme è minimizendu i difetti di a superficia.
Pruduzzione riescita è Appruvazioni di Pruduzzione
Dopu avè finitu u moldu, FCE hà furnitu pezzi di mostra per l'assemblea è a prova di rendiment. L'alloghji di i sensori sò stati sottumessi à cundizioni operative estreme, eseguite senza difetti senza anomalie strutturali o funziunali. Levelcon hà appruvatu i campioni per a produzzione di massa, è FCE hà cumpiitu bè l'ordine cù alta qualità è consegna puntuale.
Cunsiglii chjave
Stu prughjettu hà dimustratu a cumpetenza avanzata di FCE in:
- Materiali resistenti à a pressione: Materiali PC d'alta resistenza adattati à cundizioni estremi.
- Soluzioni di stampatura à iniezione persunalizati: Meccanismi di demolding di filetta interna specializati.
- Ottimisazione di u disignu: Strutture di nervature è sistemi di raffreddamentu efficienti per rinfurzà a qualità di u produttu.
Attraversu l'ingegneria innovativa è l'esecuzione meticulosa, FCE hà assicuratu chì l'alloghju di u sensore WP01V risponde à tutte e aspettative di i clienti, solidificendu ancu a so reputazione di leader in soluzioni di stampaggio a iniezione.
Postu tempu: Dec-04-2024